Έχουμε συνηθίσει τα plug-in υβριδικά να συνδυάζουν τα ηλεκτρικά μοτέρ με βενζινοκινητήρες, όμως στην περίπτωση του Q7 e-tron quattro η Audi επέλεξε να τοποθετήσει στον μπροστινό άξονα το νέο της 3λιτρο V6 diesel. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υποχωρούν σε εκπληκτικά επίπεδα η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, αν σκεφτούμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα θηριώδες SUV, μήκους άνω των 5 m. και βάρους 2.445 kg.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος ανέρχεται σε 373 ίππους και η ροπή σε 71,4 kgm. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 1,8 lt/100 km (48 g. CO2 ανά km), κάτι που θεωρητικά χαρίζει στο τετρακίνητο υβριδικό Q7 μέγιστη αυτονομία 1.320 km. Το Q7 e-tron quattro μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως 56 km με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο υβριδικός χαρακτήρας του μεγάλου SUV δεν «ακυρώνει» πάντως τις σπορ επιδόσεις του: το Q7 e-tron quattro επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,2 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα 230 km/h.
Κοινοποιήστε: