Οπως όλα δείχνουν, λίγο πριν τη δύση τους βρίσκονται οι Diesel κινητήρες μικρού κυβισμού. Όμως… ζουν και βασιλεύουν στην Ελληνική αγορά, έστω και αν η ζήτησή τους στις λιανικές πωλήσεις έχει πέσει αρκετά πλέον.
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Οπως και να έχει η οικονομία, που προσφέρει ένας diesel κινητήρας, αναμφίβολα είναι ένα σημαντικό κίνητρο, τουλάχιστον για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα. Ξεχωρίζουμε πέντε μικρά diesel αυτοκίνητα, με… σέξι διαθέσεις!
AUDI Q2
Το νέο μοντέλο της Audi ήρθε και στη χώρα μας και έχει ως ατού την εντυπωσιακή του σχεδίαση και την άφθονη τεχνολογία που κουβαλά. To Audi Q2 μας δείχνει το design του μέλλοντος για την μάρκα και γενικά για την πολυτελή κατηγορία. Οδηγήσαμε την προσθιοκίνητη υπετρφοδοτούμενη πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 lt, 115 PS προδιαγραφών Euro 6, που συνδυαζόταν με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. – ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ TEST
MINI One D
Αν αυτοί είναι μόνο 95 ίπποι, ε, τότε εγώ είμαι ο Batman. Όσο ξενέρωτα είναι τα μοτέρ βενζίνης (κούφια από ροπή), τόσο χάρμα αποδεικνύεται ο ροπάτος 1.5 πετρελαίου στο MINI με τα οδικά χαρακτηριστικά από καρτ. Άσε που αν έχεις θάρρος, με 22,5 κιλά ροπής, ξεφτιλίζεις στον επαρχιακό ακόμη και Cayenne! Από 19.361 ευρώ.
Citroen C3 D: Το πολυαναμενόμενο ντίζελ του λαού. Η’ αλλιώς το μελλοντικά μοσχοπουλημένο σαν ζεστό ψωμί πετρελαιοκίνητο C3. Κάτι τα Airbumb περιμετρικά που θυμίζουν Cactus, κάτι τα πολλά χιλιόμετρα αυτονομίας με ένα και μόνο ρεζερβουάρ, κάτι η κομψή σιλουέτα, κάτι η παραδοσιακά καλή τιμή αγοράς της ελληνικής αντιπροσωπείας, να σου το υπολογίσιμο best seller στην ταλαιπωρημένη οικονομικά Ελλάδα.
Renault Clio 1.5 dCi: Απροσδόκητος έρωτας τώρα στα πίσω πίσω. Η Renault το καλό μας το επιφύλασσε για το τέλος. Ένας εκπληκτικός 1500άρης κινητήρας πετρελαίου 90 ίππων, απογειώνει με την ελαστικότητά του το Clio και παράλληλα παρέχει άπλετη…αγκύλωση στον δείκτη καυσίμου. Και σ’ ανώτερα. Ο παλιός είναι αλλιώς τελικά… Από 15.430 ευρώ.
Lancia Ypsilon 1.3 JTD: Μόστρα για περίσσευμα, φινέτσα παραδοσιακά ιταλική παρά το περιορισμένο δέμας, 1300άρης κινητήρας για σεμινάριο καθώς και κάτι ακόμη. Πρώτη φορά θα οδηγείς μικρό Lancia και δεν θα σε αποκαλούν «αδελφή» Τερέζα, στην περίπτωση που δεν ανήκεις στο «ωραίο» και επουδενί αδύνατο φύλο. Έχει πλέον και πέντε πόρτες (οι πίσω με κρυμμένα χερούλια). Από 15.300 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη: Το τέλος των DIESEL…
Κοινοποιήστε: