Στις μέρες μας που όλοι αναζητούν επιδόσεις αλλά και οικονομία από τα αυτοκίνητά τους, υπάρχουν αρκετές επιλογές για να ικανοποιηθούν οι περισσότεροι. Στο ίδιο κλίμα αποφάσισε να κινηθεί και η Renault τοποθετώντας τους ισχυρούς ντίζελ κινητήρες dci 1.6-λίτρων και απόδοσης 160 ίππων που χρησιμοποιούνται από τα Espace και Talisman στα νέα Megane GT και Megane Estate GT αποδίδοντας λίγο παραπάνω, δηλαδή 163 άλογα και 380 Nm ροπής, με την εταιρία να μην έχει κοινοποιήσει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες εκτός από τις μικτές καταναλώσεις που υπολογίζεται πως θα είναι στα 4.6 και 4.7 λίτρα αντίστοιχα.
Το ανανεωμένο Megane,φέρει το σασί 4Control με την τετραδιεύθυνση που συναντάμε στην έκδοση TCe 205 και έχει δεχθεί στο σύστημα της ανάρτησης του την περιποίηση της Renaultsport. Όλα αυτά είναι καλά,φυσικά μέχρις ότου παρουσιαστεί η κορυφαία βερσιόν του μοντέλου το Megane RS που υπολογίζεται να κάνει το ντεμπούτο του πιθανότατα μέσα στο νέο έτος. Οι υποψήφιοι αγοραστές των δύο αυτών μοντέλων, εκτός απ’την επιλογή των εκδόσεων Zen και Intense, θα μπορούν να επιλέξουν διάφορα άλλα αξεσουάρ για το εξωτερικό του αυτοκινήτου τους με το πακέτο GT-Line, που θα προσδίδουν διαφορετικό αέρα στο όχημα τους όπως πιο σπορ εμπρός προφυλακτήρα με ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, εμπρός κυψελωτή γρίλια, σκούρο μεταλλικό διαχύτη, αρκετά πιο σκουρόχρωμο πίσω τζάμι, χρωμιωμένα τελικά εξατμίσεων και νέες ζάντες ελαφρού κράματος. Μικροδιαφορές θα υπάρχουν στην Intense με το GT-Line Full Exterior Pack καθώς δίνονται επιπλέον σπορ καθίσματα με έξτρα στήριξη και ενσωματωμένα προσκέφαλα, σκούρα ανθρακί ταπετσαρία στην καμπίνα και ένα δερμάτινο διάτρητο τιμόνι με μεγαλύτερη στήριξη για τον αντίχειρα.
Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει στη Γαλλία με τις υπόλοιπες χώρες να ακολουθούν στην συνέχεια αφότου πρώτα παρουσιαστεί στις εκθέσεις των κατά τόπους αντιπροσώπων μέσα στον Ιανουάριο. Οι τιμές για το GT και το Estate GT θα είναι 34.300 ευρώ και 35.200 ευρώ αντιστοίχως.
[See image gallery at www.autoblog.gr]
Ο dci των 163 ίππων θα τοποθετηθεί στα Megane GT και Estate GT
Κοινοποιήστε: