Ένταση, πάθος και έντονος ανταγωνισμός ήταν τα χαρακτηριστικά και του 2ου Σκέλους του Hellenic Regularity Rally, του αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Επάθλου των Ιστορικών Regularity Ράλι της FIA, καθώς και τον 2ο γύρο του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος της ΟΜΑΕ.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα ήταν αρκετά μικρότερη σε μήκος σε σχέση με την πρώτη, όμως εξίσου απαιτητική, σφικτή και γρήγορη με πολλά «πονηρά» σημεία. Σε αντίθεση πάντως με την προηγούμενη ημέρα ο νέος κανονισμό Joker της FIA (σ.σ. σύμφωνα με αυτόν το χειρότερο αποτέλεσμα κάθε σκέλους για κάθε πλήρωμα αφαιρείται από την συνολική βαθμολογία) δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στα αποτελέσματα, όπως συνέβη την 1η μέρα του αγώνα. Παρά ταύτα, και πάρα τα μικρά παράπονα κάποιων αγωνιζόμενων επ’ αυτού, ο νέος κανονισμός είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να γίνει σεβαστή από όλους όσους εμπλέκονται στο σπορ, αφού αργά ή γρήγορα θα ενσωματωθεί και στους ελληνικούς κανονισμούς των αγώνων του είδους.
Έτσι λοιπόν 40 πληρώματα (από τα 41 που εκκίνησαν) έφτασαν στην ράμπα του τερματισμού στους Καταρράκτες Λουτρακίου, μετά από έναν αγώνα 340 km, που περιελάμβανε 48 χρονομετρήσεις! Οι Γιώργος και Νίκος Οικονόμου (Ford Escort ΜΚΙΙ 1978), αποδείχθηκαν ακριβέστεροι, αλλά και τυχεροί συγκεντρώνοντας του λιγότερους βαθμούς ποινής. Ακολούθησαν στην γενική κατάταξη οι Νίκος Αρβανίτης – Ιωάννα Χαραλαμπάκη (Lancia Fulvia Coupe1.3S, 1972), που ακολούθησαν πολύ σταθερό ρυθμό σε όλο το διήμερο με ελάχιστα λάθη, τη στιγμή που οι Γεράσιμος Κατοχιανός – Βαγγέλης Ράλλης (Ford Escort RS 2000, 1975) ήταν αυτοί που κατέφεραν να αναρριχηθούν στο 3ο σκαλί του βάθρου, κερδίζοντας μια θέση σε σχέση με το 1ο Σκέλος.
Στην κατάταξη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, ωφελημένοι ήταν οι εν ενεργεία Πρωταθλητές και πολύπειροι Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia, 1960), που παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Κοινοποιήστε: