Δεν αποτελεί πλέον είδηση πως η Toyota ρίχνει μεγάλο βάρος στην τεχνολογία της, προκειμένου να αναχαιτίσει τον ορυμαγδό του ανταγωνισμού. Ήδη έχει εξελίξει δύο αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με 8 και 10 σχέσεις αντίστοιχα.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Έρευνες αποκαλύπτουν πως τα αυτόματα κιβώτια αναγκαστικά θα αντικαταστήσουν τα κλασικά χειροκίνητα στο μέλλον, μιας και συνάδουν στο πλαίσιο των υπόλοιπων αυτοματοποιημένων τεχνολογιών, οι οποίες θα αφομοιωθούν στις επόμενες γενιές αυτοκινήτων.
Τα δύο νέα αυτά αυτόματα κιβώτια της Toyota που φτάνουν σε αριθμό μέχρι και τις δέκα σχέσεις υιοθετούν έξυπνες κατασκευαστικές λύσεις. Για παράδειγμα, τα γρανάζια τους έχουν δομηθεί με μια νέα τεχνική που εξασφαλίζει μειωμένες τριβές. Παράλληλα, αυτοσκοπός ήταν και οι μειωμένες σε ποσοστό 50% απώλειες ροπής συγκριτικά πάντα με ένα συμβατικό κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η Toyota αναφέρει με ιδιαίτερο νόημα, πως έχει συντελεσθεί το καλύτερο δυνατό, προκειμένου να περιοριστεί τόσο το βάρος των συγκεκριμένων κιβωτίων, όσο και οι διαστάσεις τους. Ένα άλλο αξιοσημείωτο γεγονός σύμφωνα με τους τεχνικούς της ιαπωνικής φίρμας, είναι η δυνατότητα «σφιχτής» διάταξης των δέκα σχέσεων, κάτι που ευνοεί την τοποθέτηση του νέου αυτού κιβωτίου σε σπορτίφ υλοποιήσεις της εταιρίας.
Κοινοποιήστε: