Η σεξοβόμβα της σειράς “Baywatch” «μιλά» για τον περιορισμό των ride-sharing εφαρμογών, όπως το Uber. Σε συνεργασία με το National Limousine Association (NLA) και το National Sexual Violence Resource Center (NSVRC), δημιουργήθηκε μία καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστεί η Pamela Anderson.
ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗ (twitter.com/vassilikigew)
Το παρακάτω βίντεο δείχνει την 49χρονη να παίζει το “The Driving Game “, στο οποίο άντρες διαγωνιζόμενοι από ride-sharing εφαρμογές ανταγωνίζονται για το ποιος θα πάει την Pamela στο σπίτι της. Εκείνη επιλέγει τον τρίτο οδηγό, ο οποίος λέει ότι έχει άδεια και έχει περάσει από τους απαραίτητους ελέγχους. «Να είστε ασφαλείς. Αυτό σκεφτείτε πριν χρησιμοποιήσετε τέτοιου είδους εφαρμογές», λέει η Anderson στην PSA, η οποία αποτελεί μέρος του Εθνικού Συνδέσμου Λιμουζίνας “Οδηγείστε Υπεύθυνα” (NLA). Το μήνυμα της Pam είναι να προειδοποιήσει τους ανθρώπους για τον κίνδυνο που υπάρχει όταν μπαίνουμε σε ένα όχημα με ένα τυχαίο οδηγό μέσω μίας εφαρμογής του τηλεφώνου μας.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=KwGs9Du9NUc]
Κοινοποιήστε: