Ανοικτή πλατφόρμα ενημέρωσης από τη Citroen, με την εταιρεία να επεκτείνει την πρόσβαση των ΜΜΕ στην ”The editorializer Citroënist” (www.thecitroenist.com).
Συνήθως προσβάσιμη αποκλειστικά σε 200 μέσα μαζικής ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο, η συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα καλύπτει όλες τις ειδήσεις. Αυτό αφορά τόσο τη Citroen, όσο και την ευρύτερης αυτοκινητοβιομηχανία.
Για όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που αναζητούν μοναδικά συναφή θέματα σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο που κυριαρχείται από ακυρώσεις επαγγελματικών, πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, το www.thecitroenist.com αποτελεί εργαλείο πληροφόρησης, καθώς διευκολύνει την πρόσβαση σε δημοσιεύσεις από όλο τον κόσμο.
Με το, για 30 ημέρες, άνοιγμα του “The Citroënist editorializer” ευρύτερα στα μέσα ενημέρωσης, σε μια εποχή που οι πολίτες πολλών χωρών του κόσμου ζουν μια στιγμή αυτο-απομόνωσης, ο στόχος της Citroën είναι απλός και συγκεκριμένος. Να επιτρέψει στους δημοσιογράφους και στα ΜΜΕ να εργάζονται χωρίς περιορισμούς και να ενημερώνουν αποτελεσματικά το κοινό.
Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=U5KLOPLJ5jM?feature=oembed&w=1060&h=596]
The post Ανοικτή πλατφόρμα ενημέρωσης από τη Citroen appeared first on car-news.gr.
Το Διαβάσαμε Ανοικτή πλατφόρμα ενημέρωσης από τη Citroen
Κοινοποιήστε: