Ίσως προσέξατε τη δυναμική παρουσία του Fernando Alonso στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μαλαισίας, δέκατου έκτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
O δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στο FP1 και τον έβδομο στο FP2. Σε μία πίστα που θεωρητικά δεν «βολεύει» τη McLaren-Honda. Ωστόσο οι Ιάπωνες έχουν βάλει το… χεράκι τους σε αυτή την ενθαρρυντική εμφάνιση.
Αφού το σκέφτηκαν αρκετά, αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αναβάθμιση της μονάδας ισχύος, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα δύο από τα επτά διαθέσιμα token. Αυτά χρησιμοποιήθηκαν για αναβάθμιση του κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και τη μείωση του βάρους των εξατμίσεων.
Βέβαια η επιπλέον απόδοση θα έχει και το τίμημά της καθώς ο Ισπανός θα πρέπει να εκκινήσει τελευταίος αφού πήρε 30 θέσεις ποινής στο grid. Αυτές μοιράζονται ως εξής:
– 10 για τον 8ο κατά σειρά κινητήρα εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί φέτος
– 5 για το 8ο τούρμπο
– 5 για τον 8ο θερμικό ηλεκτροκινητήρα
– 5 για την 7η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας
– 5 για την 7η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης
Κοινοποιήστε: