Η μέτρια αγωνιστική σεζόν για τη Scuderia Ferrari φέρνει νέες αλλαγές στην τεχνική της ομάδα ενώ η ανάγκη για ένα θετικό αποτέλεσμα εντός έδρας, έφερε αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος της SF16-H!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
Ας αρχίσουμε από αυτά που έχουν άμεσο αντίκτυπο και αφορούν στο ξόδεμα των τελευταίων διαθέσιμων εκ των 32 token που είχε για τη σεζόν του 2016 η ιταλική ομάδα. Οι αναβαθμίσεις ήταν ήδη έτοιμες μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα αλλά προτιμήθηκε να αξιοποιηθούν στη Μόντσα και όχι στο βελγικό Grand Prix του Σπα για δύο λόγους: για να δοκιμαστούν περαιτέρω στον πάγκο δοκιμών του Μαρανέλο με στόχο τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία και φυσικά για να δώσουν την απαραίτητη ώθηση στα ιταλικά μονοθέσια στο εντός έδρας αγώνα τους – μπροστά στους tifosi. Βέβαια στις τρεις πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών στον «Ναό της Ταχύτητας», δεν φάνηκε να κάνουν τη διαφορά.
Από εκεί και πέρα, υπάρχουν αλλαγές και στο τεχνικό team. Ο Enrico Cardile που ήταν επικεφαλής αεροδυναμικής στο τμήμα GT της εταιρείας, περνάει στο τμήμα F1 με ανάλογο ρόλο. Δεξί του χέρι θα είναι ο Γάλλος David Sanchez ενώ είναι άγνωστος ο ρόλος που θα έχει πλέον ο μέχρι πρότινος υπεύθυνος αεροδυναμικής, Dirk de Beer.
Κοινοποιήστε: