27.4 C
Athens
15 Σεπτεμβρίου 2019
Kliktv.gr
Auto-Moto

Τρυπώσαμε στα σπλάχνα του νέου Civic Hatcback

Η σχεδίαση της νέας πλατφόρμας της Honda, η επιλογή υλικών, η διαδικασία σχεδιασμού/παραγωγής, οι καινοτόμες τεχνικές κατασκευής, ήταν καθοριστικοί παράγοντες στη δημιουργία ελαφρύτερης και πιο άκαμπτης δομής.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Εν αρχή η νέα πλατφόρμα του Civic είναι κατά 16 kg ελαφρύτερη από αυτή της προηγούμενης γενιάς, με 52% βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία. Η βελτιωμένη ακαμψία και η σχεδίαση του αμαξώματος συνέβαλαν σημαντικά στις βελτιώσεις των χαρακτηριστικών NVH.

Ανάμεσα στα σημαντικότερα σχεδιαστικά στοιχεία, είναι οι εμπρός και πίσω «δακτύλιοι» τροπέτου που περικλείουν το εσωτερικό της καμπίνας. Περαιτέρω ακαμψία προσφέρει η άκαμπτη δομή του πατώματος εμπρός, που περιλαμβάνει εγκάρσιες ενισχύσεις στο χώρο του κινητήρα και μεταξύ των βάσεων των κολόνων Α και Β.

Τα ελαφρά, υψηλής αντοχής υλικά που χρησιμοποιούνται σε όλη τη δομή βελτιώνουν την ακαμψία του αμαξώματος και την ασφάλεια στις συγκρούσεις. Πρεσαριστό ατσάλι διαμορφωμένο εν θερμώ χρησιμοποιήθηκε σε μεγαλύτερο ποσοστό, με αποτέλεσμα μία αύξηση στο 12% από 6% του προηγούμενου Civic.

Η χρήση ατσαλιού εξαιρετικά υψηλής αντοχής αυξάνει την αντοχή και μειώνει το συνολικό βάρος ολόκληρου του πλαισίου. Για παράδειγμα, μία από τις σημαντικότερες περιοχές για τη συνολική αντοχή της πλατφόρμας είναι η κολόνα Β και το μαρσπιέ.

Μία ακόμη καινοτομία εφαρμόζεται στη διαδικασία της συναρμολόγησης του αμαξώματος, με πρωτοποριακή τεχνική σύνδεσης. Ολόκληρο το εσωτερικό πλαίσιο συναρμολογείται πρώτο, ακολουθεί το εξωτερικό πλαίσιο και μετά οι σύνδεσμοι.

Honda-Civic_Hatchback-tsiro-640

Αυτό διαφοροποιεί τη συμβατική μέθοδο συναρμολόγησης του αμαξώματος, όπου το εξωτερικό πλαίσιο συναρμολογείται πρώτο, και ακολουθεί η συναρμολόγηση του εσωτερικού και οι σύνδεσμοι. Η νέα τεχνολογία παραγωγής συμβάλλει τρομερά στη συνολική ακαμψία του αμαξώματος.

Ηλεκτροπόντες πυκνής συγκόλλησης ανά 20 χιλιοστά σε κρίσιμες περιοχές του αμαξώματος αυξάνουν αισθητά την ακαμψία και αντοχή συγκριτικά με τις συμβατικές τεχνικές ανά 40 και 50 χιλιοστά.

Αυτές οι καινοτομίες σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής πέτυχαν μία αύξηση 65% στη συνολική αντοχή του αμαξώματος στην κάμψη συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά Civic, και 41% αύξηση στη στρεπτική ακαμψία. Κατ’ επέκταση, αυτό επιτρέπει καλύτερη ρύθμιση της ανάρτησης (πίσω η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων αντικατέστησε πλέον τον ημιάκαμπτο άξονα του απερχόμενου μοντέλου) για καλύτερα επίπεδα άνεσης και συμπεριφοράς.

 

Τρυπώσαμε στα σπλάχνα του νέου Civic Hatcback

Related posts

Η Google διαπίστωσε με τον πιο απλό τρόπο πως οι άνθρωποι δεν είναι έμπιστοι με την αυτόνομη τεχνολογία

rularulina_xo0ks4zq

Η Ferrari δεν αυξάνει την παραγωγή της

rularulina_xo0ks4zq

Montoya: O Vettel δεν έχει θέμα αυτοπεποίθησης, αλλά αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα

rularulina_xo0ks4zq

Ο παρών ιστότοπος κάνει χρήση cookies για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας περιήγησης. Δέχομαι Όροι Χρήσης

Privacy & Cookies Policy