10.7 C
Αθήνα
20 Ιανουαρίου 2021
Kliktv.gr
Διαφορα

Τι χρειάζεται να τρώμε πριν και μετά το τρέξιμο

Ο συνδυασμός της άσκησης με την σωστή και κατάλληλη διατροφή είναι αυτός που φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Γι’ αυτό, κάθε μορφή άσκησης θα ήταν καλό να συνδυάζεται με συγκεκριμένη διατροφή. Παραδείγματος χάριν, όσοι τρέχουν μεγάλες αποστάσεις θα πρέπει να καταναλώνουν γεύμα με ελάχιστες φυτικές ίνες και αρκετούς υδατάνθρακες το βράδυ πριν από το τρέξιμο.

Το πρωί το σώμα μας θέλει επίσης υδατάνθρακες, όπως λευκό ψωμί ή κουλούρι με βούτυρο αμυγδάλου και ένα φρούτο, κατά προτίμηση μπανάνα.

Μετά το τρέξιμο και την μεγάλη σωματική άσκηση, το σώμα χρειάζεται οπωσδήποτε νερό. Ο γενικός κανόνας λέει πως πρέπει να αναπληρωθούν ακριβώς τα υγρά του ιδρώτα που χάσατε, οπότε θα χρειαστούν 500ml νερού για κάθε 500ml ιδρώτα. Για να το υπολογίσετε στο περίπου μπορείτε να ζυγιστείτε πριν και μετά από την προπόνησή σας.

Τι χρειάζεται να τρώμε πριν και μετά το τρέξιμο

Related posts

Κρούσματα σήμερα: 516 νέα ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ – 27 νεκροί σε 24 ώρες, στους 300 οι διασωληνωμένοι

rularulina_xo0ks4zq

Ρωσία: Αίτηση καταχώρησης του εμβολίου Sputnik V στην Ευρωπαϊκή Ένωση

rularulina_xo0ks4zq

Επέστρεψε στις Φυλακές Δομοκού ο Δημήτρης Κουφοντίνας

rularulina_xo0ks4zq

Ο παρών ιστότοπος κάνει χρήση cookies για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας περιήγησης. Δέχομαι Όροι Χρήσης

Privacy & Cookies Policy