23 September, 2017
Home / Auto-Moto  / Πόσο μείωσαν τις εκπομπές ρύπων CO2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες;

Πόσο μείωσαν τις εκπομπές ρύπων CO2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες;

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μείωσαν κατά 20% τη μέση εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2), στο πλαίσιο των στόχων που θέτει διαρκώς η ΕΕ, αλλά η τελευταία αναφέρει ότι η πλήρης συμμόρφωση τους θα πρέπει να γίνει εφικτή μέχρι το 2030, κάτι που θα κριθεί από το τι θα καταφέρει στο άμεσο μέλλον η ηλεκτροκίνηση.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)


Η πρόταση αναγγέλθηκε στη Φρανκφούρτη από τον Dieter Zetsche, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Daimler και πρόεδρο της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών ACEA. Η μείωση θα έπεφτε από 95 gr CO2 ανά χιλιόμετρο το 2021 σε 76 gr το 2030. “Αυτή είναι μια απότομη μείωση”, δήλωσε ο Zetsche. Η αντιπροσφορά προλαμβάνει μια πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μελλοντικούς στόχους εκπομπών ρύπων μετά το 2021, που αναμένεται πριν από το τέλος του έτους.

CO-2-tsiro-640

Η προσφορά των αυτοκινητοβιομηχανιών εξαρτάται από το τι εννοούσε η ACEA ως μια “πραγματική ανάληψη της αγοράς” ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την αύξηση του δικτύου χρέωσης. “Επί του παρόντος, η πραγματικότητα είναι ότι η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων είναι χαμηλή, και αυτό δεν οφείλεται σε έλλειψη διαθεσιμότητας και επιλογής“, δήλωσε ο Zetsche. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017, ο αριθμός αυτός ανερχόταν στο 1,2% των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA. Το στέλεχος δήλωσε ότι ήταν λάθος για τις κυβερνήσεις να επιμείνουν ότι οι κατασκευαστές κινούνται σε ηλεκτρικά οχήματα, ζητώντας μια τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση. “Δεν πρέπει να επιβάλουμε τις τεχνολογίες και τις διαδρομές για τη μείωση του CO2 και άλλων ρύπων”, δήλωσε.

Ο Zetsche δήλωσε επίσης πως: “Χρειαζόμαστε επειγόντως ένα συνεκτικό ευρωπαϊκό πλαίσιο για να αποφύγουμε το χάος των διαφορετικών προσεγγίσεων για τη μείωση του diesel από πόλη σε πόλη, χώρα σε χώρα”.

Πόσο μείωσαν τις εκπομπές ρύπων CO2 οι αυτοκινητοβιομηχανίες;

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση