Kliktv.gr
Τεχνολογια

Παγκόσμια έρευνα SAS και MIT: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία πελάτη

-sas-mit-

Μια νέα παγκόσμια έρευνα από το MIT Sloan Management Review Connections, με τίτλο Delivering Experiences That Win Business and Build Loyalty: CX Champions Share Their Strategies, χορηγούμενη από την SAS, αποκαλύπτει ότι οι εταιρείες που σημειώνουν βέλτιστες επιδόσεις  στην εμπειρία πελάτη (CX) επιτυγχάνουν καλύτερες αποδόσεις από τις επενδύσεις στην τεχνολογία CX σε σχέση με τον…

The post Παγκόσμια έρευνα SAS και MIT: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία πελάτη appeared first on Fibernews.

Το Διαβάσαμε Παγκόσμια έρευνα SAS και MIT: Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ισχυρό εργαλείο στην εμπειρία πελάτη

Related posts

Τα Quest PCs της Info Quest Technologies συμμετέχουν στο πρόγραμμα Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ

rularulina_xo0ks4zq

Ρεύμα με… τάξη και ευελιξία: Αναβαθμίστε την τροφοδοσία στον χώρο εργασίας σας

rularulina_xo0ks4zq

ΑΠΘ: Ερευνητές δημιούργησαν την πρώτη «κρυφή» μνήμη υπολογιστών με ασύλληπτες ταχύτητες

rularulina_xo0ks4zq
Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com