Μια εξαιρετική διαφήμιση για το Super Bowl
O Τιμοτέ Σαλαμέ μεταμορφώθηκε σε γιο του “Ψαλιδοχέρη” για τις ανάγκες του διαφημιστικού σποτ για το Super Bowl, έχοντας στο πλευρό του τη Γουινόνα Ράιντερ.
Η ηθοποιός, με τον Τζόνι Ντεπ, είχαν πρωταγωνιστήσει στον “Ψαλιδοχέρη” πριν από 30 χρόνια, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Τιμ Μπάρτον, ο οποίος και ανέλαβε τη σκηνοθεσία του κλιπ.
Ο «Edward Scissorhands» περιγράφεται ως μια ασθενική φιγούρα με χλωμό πρόσωπο, «ατίθασα κουρεμένα» μαλλιά και «μάτια τόσο μεγάλα που μοιάζουν με δυο τεράστιες ακατανόητες λίμνες».
Η περιγραφή ταιριάζει εξίσου στον Τζόνι Ντεπ και στον υποψήφιο για Όσκαρ για το “Call me by your name”, Τιμοτέ Σαλαμέ.
Στη νέα διαφήμιση της Cadillac, λοιπόν, βλέπουμε πως θα ήταν η ζωή το 2021 για τον γιο του Edward, Edgar, ο οποίος έχει κληρονομήσει όλα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πατέρα του.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=PeXiA0BewhU?feature=oembed&w=696&h=392]
Καθώς δεν μπορεί να πραγματοποιήσει απλές καθημερινές δραστηριότητες, αρχίζει να εκνευρίζεται, τόσο ο ίδιος όσο και η μητέρα του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ωστόσο, χάρη στη νέα hands-free τεχνολογία LYRIQ της Cadillac, ο Edgar τελικά καταφέρνει να σταθεί πίσω από το τιμόνι.
Το Διαβάσαμε Ο Τιμοτέ Σαλαμέ μεταμορφώνεται σε γιο του “Ψαλιδοχέρη” δίπλα στη Γουινόνα Ράιντερ [βίντεο]