Kliktv.gr
  • Αρχική
  • Ελλαδα
  • Κοσμος
  • Περιβαλλον
  • Αθλητικα
  • Lifestyle
  • Υγεια
  • Γυναικα
  • Πολιτισμός
    • Βιβλιο
    • Θέατρο
    • Μουσική
  • Τεχνολογια
  • Auto-Moto
  • Διαφορα
    • Survivor
    • Οι Προδότες
    • Θέατρο
    • Κοινωνικά
    • Συνταγές
☰
Kliktv.gr
Home > Ελλαδα
146 views 2 secs 0 Comment

Οι καταναλωτές «κυνηγούν» τις χαµηλές τιµές στα ράφια των σούπερ µάρκετ

rularulina_xo0ks4zq - 15 Ιουνίου 2023

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Οι-καταναλωτές-«κυνηγούν»-τις-χαµηλές-τιµές-στα-ράφια-των-σούπερ-µάρκετ

Η τιµή και οι προσφορές και γενικότερα η συνολική σχέση ποιότητας – τιµής και η ποικιλία αποτελούν τα τρία κυρίαρχα κριτήρια για την αλυσίδα σούπερ µάρκετ που θα επιλέξουν οι καταναλωτές, µε την ποιότητα να κατατάσσεται τέταρτη και µε µεγάλη απόσταση από τα τρία πρώτα. Αυτό προκύπτει από έρευνα καταναλωτικής συµπεριφοράς που παρουσιάσθηκε από το βήµα του 15ου συνεδρίου του ECR Hellas.

Ειδικότερα, το 48,3% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει µειώσει την κατανάλωση σε έτοιµα γεύµατα, το 41,1% σε κρασιά, µπίρες, οινοπνευµατώδη ποτά, το 36,7% σε φυτικά ροφήµατα και το 36% σε φυτικά τρόφιµα (plant based), το 34,1% σε αλµυρά και γλυκά σνακ, το 33,5% σε βιολογικά προϊόντα. Φθηνότερες επιλογές κάνουν σε χαρτικά, είδη νοικοκυριού, συσκευασµένα τρόφιµα, γαλακτοκοµικά (23,7%), ενώ το 58,3% δηλώνει ότι αγοράζει µόνο τα απορρυπαντικά και καθαριστικά που είναι σε προσφορά. Το ίδιο κάνει το 56,1% για τα είδη προσωπικής καθαριότητας και φροντίδας, για τα είδη νοικοκυριού (45,1%) και άλλα.

Στην ερώτηση «ποια είναι τα τρία πιο σηµαντικά πράγµατα που πρέπει να έχει ένα φυσικό κατάστηµα για να σας κερδίσει ως πελάτη», το 66,6% των καταναλωτών έδωσε την απάντηση «ανταγωνιστικές τιµές», το 57,2% να έχει µεγάλη ποικιλία προϊόντων, το 54,6% να έχει ελκυστικές προσφορές. Στην τέταρτη θέση κατατάσσεται η υψηλή ποιότητα προϊόντων µε το σχετικό ποσοστό να είναι 30,1%.

Ανάλογες είναι οι απαντήσεις που έδωσαν οι καταναλωτές και σε ό,τι αφορά την επιλογή προϊόντος. Συγκεκριµένα, στην ερώτηση «τι δίνει µεγαλύτερη αξία σε ένα καταναλωτικό προϊόν», το 52,9% απάντησε «η ελκυστική σχέση ποιότητας τιµής», το 21,3% «η προσιτή τιµή» και µόλις το 10,6% «να έχει υψηλή ποιότητα».

Σε µία κλίµακα από το 1 έως το 5 το κριτήριο τιµές για την επιλογή του φυσικού καταστήµατος συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθµολογία (4,48), ακολουθούν οι προσφορές (4,44), η ποιότητα (4,27), η ποικιλία (4,18), η πρόσβαση (4,01). Και µπορεί οι αλυσίδες σούπερ µάρκετ να επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακές ευκολίες, όµως στη σηµερινή συγκυρία του υψηλού πληθωρισµού αυτές δεν αποτελούν πόλο έλξης για τους καταναλωτές.

Μεταξύ των 13 κριτηρίων τα ψηφιακά βοηθήµατα κατατάσσονται στην τελευταία θέση µε βαθµολογία 3,09. Η επωνυµία του καταστήµατος κατατάσσεται στην προτελευταία θέση µε βαθµολογία 3,16, στοιχείο που καταδεικνύει ότι οι καταναλωτές µπροστά στο κυνήγι των χαµηλών τιµών και των προσφορών παύουν να είναι «πιστοί» σε µια συγκεκριµένα αλυσίδα σούπερ µάρκετ.

Οι τρεις βασικές αλλαγές που οι ίδιοι οι καταναλωτές δήλωσαν ότι έκαναν στην αγοραστική τους συµπεριφορά για να αντιµετωπίσουν τις ανατιµήσεις και την πληθωριστική κρίση είναι οι ακόλουθες: δίνουν µεγαλύτερη σηµασία σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες, ιεραρχούν πιο πολύ τις ανάγκες τους και δίνουν προτεραιότητα στις πιο σηµαντικές αγορές και συγκρίνουν περισσότερο τις τιµές στο ράφι.

Πηγή

PREVIOUS

Αληθινές εξομολογήσεις: Ιδού γιατί οι γυναίκες προτιμούν να βγαίνουν έξω χωρίς εσώρουχο…

NEXT

Φρίκη στη Ρόδο: 83χρονος σκότωσε γατάκι χτυπώντας το με σκούπα – Συνελήφθη έπειτα από καταγγελία
Related Post
Ένα-θαύμα-της-φύσης:-Η-μεγαλύτερη-σπηλιά-του-κόσμου-αποδεικνύεται…-ακόμη-μεγαλύτερη-(vid)
26 Σεπτεμβρίου 2023
Ένα θαύμα της φύσης: Η μεγαλύτερη σπηλιά του κόσμου αποδεικνύεται… ακόμη μεγαλύτερη (vid)
Μαρσέιγ-–-ΑΕΚ-3-1:-«Πλήρωσε»-το-λάθος-του-Στάνκοβιτς-και-έχασε-η-Ένωση-(vid)
27 Οκτωβρίου 2023
Μαρσέιγ – ΑΕΚ 3-1: «Πλήρωσε» το λάθος του Στάνκοβιτς και έχασε η Ένωση (vid)
Δεν-αξίζει-να-κρατάτε-κακία!
3 Οκτωβρίου 2023
Δεν αξίζει να κρατάτε κακία!
Ερντογάν:-Θέλουμε-μια-νέα-διαδικασία-με-την-Ελλάδα-–-Μπορούμε-να-λύσουμε-κάθε-πρόβλημα-χωρίς-τρίτους
18 Νοεμβρίου 2023
Ερντογάν: Θέλουμε μια νέα διαδικασία με την Ελλάδα – Μπορούμε να λύσουμε κάθε πρόβλημα χωρίς τρίτους
Comments are closed.

Follow me on Blogarama

klikTv.gr

Το kliktv.gr δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και την πληρότητα των υπηρεσιών άλλων web sites και σελίδων στα οποία παραπέμπει μέσω “δεσμών”, hyperlinks ή διαφημιστικών banners. Συνεπώς, για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιασθεί κατά την επίσκεψη/χρήση τους, ο χρήστης οφείλει να απευθυνθεί απευθείας στα αντίστοιχα web sites και σελίδες, τα οποία και φέρουν ακέραια τη σχετική ευθύνη για την παροχή των υπηρεσιών τους. Το kliktv.gr σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ότι ενστερνίζεται ή αποδέχεται το περιεχόμενο ή τις υπηρεσίες των web sites και των σελίδων στα οποία παραπέμπει ή ότι συνδέεται με αυτά κατά οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Διαβάστε περισσότερα στους ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ

Contact us: info@kliktv.gr
  • KlikTv
  • Privacy
  • Contact
Contact us: info@kliktv.gr © Copyright 2013-2023 - Kliktv.gr. All Rights Reserved