Kliktv.gr
Auto-Moto

Οδηγούμε στη Γερμανία το Ford Transit 2.0 EcoBlue

Ταξιδέψαμε στη Γερμανία για να γνωρίσουμε τον νέο δίλιτρο κινητήρα EcoBlue που αποτελεί τη νέα… «καρδιά» των δημοφιλών επαγγελματικών της Ford, Transit και Transit Custom.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΟΝΑΧΟ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/seitanf1)

Πριν μπούμε στο αεροπλάνο είχαμε ξεκάθαρη άποψη για το πόσο δυνατός παίκτης είναι η Ford στα επαγγελματικά οχήματα, αφού όσο λίγοι «αντίπαλοί» της στο συγκεκριμένο εμπορικό στίβο, έχει καταφέρει να συνδυάζουν την απαραίτητη πρακτικότητα με ποιότητα επιβατικού. Αυτό ήταν ήδη ένα από τα ατού του Transit που πλέον βρήκε και την κινητήρια δύναμη που μπορεί να κάνει τη διαφορά. Γιατί καλή η εμφάνιση μιας και για αυτοκίνητο του είδους του είναι… σχετικά εμφανίσιμο, καλές οι ανέσεις για τους επιβάτες και η ποιότητα κύλισης, καλά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και οι χώροι αλλά ο επαγγελματίας, θέλει ένα όχημα με ψυχή – όχι που να του βγάζει την ψυχή!

transit-ecoblue-engine-a640

Με τον νέο λοιπόν δίλιτρο EcoBlue πετρελαιοκινητήρα, η μάρκα με το οβάλ σήμα προσφέρει δυνάμεις αλλά με χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους. Συγκεκριμένα, προσφέρεται σε εκδόσεις 105 PS, 130 PS και 170 PS, κάθε μία από τις οποίες προσφέρει αυξημένη ισχύ και ροπή συγκριτικά με τον απερχόμενο 2.2 TDCi. Η βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές – 20% επιπλέον στις 1.250 rpm – μεταφράζεται σε καλύτερη ελαστικότητα και απόκριση στην καθημερινή οδήγηση ενώ χάρη στο σύστημα Auto Start Stop, οι τιμές των εκπομπών πέφτουν μέχρι τα 157 g/km και η μέση κατανάλωση μέχρι τα 6.1 lt/100km! Αριθμοί που ισοδυναμούν με μείωση της τάξης του 13%.

transit-ecoblue-range-a640

Σύμφωνα με τη Ford, κάθε ιδιοκτήτης ενός Transit Custom 105 PS μπορεί στα 130.000 χιλιόμετρα να έχει πετύχει οικονομία της τάξης των 1.600 ευρώ σε καύσιμα, σε σχέση με την προηγούμενη γενικά κινητήρων. Παράλληλα, οι εκπρόσωποι της αμερικανικής μάρκας έκαναν λόγο για επιπλέον οικονομία από τα κόστη των προγραμματισμένων σέρβις, αφού η απόσταση ανάμεσα σε αυτά μπορεί να αυξηθεί έως και κατά 10.000km.
O νέος EcoBlue κινητήρας έχει σχεδιαστεί από λευκή κόλλα χαρτί, είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές ρύπων Euro6 και έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές αντοχής, που αντιστοιχούν σε 5.5 εκατομμύρια χιλιόμετρα! Με λίγα λόγια, σκυλί! Που πρέπει να σημειωθεί πως στη δοκιμή μας διαπιστώσαμε πως είναι και πολύ ήσυχο!

transit-custom-ecoblue-a640

Το σύστημα Side Wind Stabilisation προσπάθησε να μειώσει το αντίκτυπο των πλευρικών ανέμων στο ψηλό κορμί του Transit ενώ επειδή εύκολα ξεχνάς πως οδηγείς ένα όχημα πολύ μεγάλου όγκου, μία πλειάδα από ηλεκτρονικούς φύλακες αγγέλους είναι εκεί για να αποτρέψει τα χειρότερα (Pre Collision Assist, Pedestrian Detection, Adaptive Cruise Control , Lane Keeping Assist, Traffic Sign Recognition, Electronic Stability Control κ.α.)

transit-custom-ecoblue-interior-a640

Προς το παρόν, το Transit 2.0 EcoBlue εφοδιάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, όμως στα τέλη του χρόνου θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία και με 6άρι αυτόματο, ώστε να έχετε όλο το εύρος των επιλογών αν αποφασίσετε να το επιλέξετε ως «συνεργάτη» στη δουλειά σας. Πράγμα που αφορά και στις δυνατότητες επιλογής ύψους οροφής, μεταξονίου, μεικτού βάρους οχήματος και αμαξώματος. Tο Transit με τον EcoBlue κινητήρα είναι διαθέσιμο ενώ οι τιμές απόκτησής του, με τα νέα φορολογικά δεδομένα, ξεκινούν από τα 22.558 ευρώ (με προωθητική ενέργεια) για το Transit Custom, στην έκδοση με τα 105 PS και το αμάξωμα SWB.

transit-ecoblue-range-c640

Οδηγούμε στη Γερμανία το Ford Transit 2.0 EcoBlue

Related posts

Τρία βραβεία Red Dot για τη Honda

rularulina_xo0ks4zq

Ανάκληση Μοτοσυκλετών KTM 790 Adventure

rularulina_xo0ks4zq

Η FCA στη μάχη κατά του κορωνοϊού

rularulina_xo0ks4zq