11 December, 2017
Home / Auto-Moto  / Νέοι κινητήρες από τη Renault

Νέοι κινητήρες από τη Renault

Ένα στοιχείο για το οποίο περηφανεύονται στη Renault είναι πως η αγωνιστική εμπλοκή τους σε θεσμούς όπως το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, τους επιτρέπει να φτάνουν σε προηγμένες τεχνολογικά λύσεις τις οποίες στη συνέχεια καρπώνονται τα επιβατικά τους οχήματα. Κι ας μην είναι οχήματα επιδόσεων.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)


Κάπως έτσι «διαφήμισε» η γαλλική εταιρεία το λανσάρισμα της νέα οικογένειας κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic (φωτό) και Grand Scenic.

Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.3lt και θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Διαθέτοντας σειρά τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος αυτός κινητήρας αποτελεί βήμα προς τα εμπρός τόσο σε απόδοση, όσο και σε χαρακτηριστικά λειτουργείας.

Όπως τονίζει η Renault, η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν βελτιωμένη ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Η γαλλική εταιρεία έχει «γράψει» περισσότερες από 40 χιλιάδες ώρες δοκιμών του κινητήρα αυτού, προτού κριθεί έτοιμος να εξοπλίσει μοντέλα της. Συνδυάζεται με μηχανικά κιβώτια, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Μετά τα Scenic και Grand Scenic, τα οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμα με το νέο σύνολο μέσα στο 2018, ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου.

Νέοι κινητήρες από τη Renault

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση