23.5 C
Αθήνα
22 Σεπτεμβρίου 2021
Kliktv.gr
Τεχνολογια

Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές

-upstream-mobile-marketing-automation-

Το 2020, η πρώτη χρονιά της πανδημίας, είδε τις διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα (TV, τύπος, ραδιόφωνο) να ελαττώνονται παγκοσμίως κατά 18%, από 284$ δισ. σε 233$ δισ . Το λιανεμπόριο συνολικά υπέστη επίσης πολύ μεγάλη ζημιά, με τις απώλειες μόνο στην Ευρωπαϊκής Ένωση να υπολογίζονται στα 3,2€ δισ.Στην ίδια χρονική περίοδο ωστόσο, σύμφωνα με…

The post Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές appeared first on Fibernews.

Το Διαβάσαμε Η Upstream μαθαίνει το mobile marketing automation στις αναδυόμενες αγορές

Related posts

Επενδύοντας στο Διάστημα – Η NASA αναζητεί προτάσεις διαστημικών σταθμών από ιδιώτες

rularulina_xo0ks4zq

Έρευνα συνδέει τη βιβλική καταστροφή στα Σόδομα με πρόσκρουση αστεροειδή

rularulina_xo0ks4zq

Βρέθηκε η μαθηματική εξίσωση που περιγράφει το αυγό

rularulina_xo0ks4zq