Kliktv.gr
Auto-Moto

Δοκιμή διαρκείας με το Volvo S90 D4

Η ναυαρχίδα της Volvo με τις πωλήσεις της ήδη προκαλεί πονοκέφαλο στους πολυτελείς ανταγωνιστές της, ήτοι στη Mercedes E-Class, στη Σειρά 5 της BMW και στην Audi A6. Κάνουμε μαζί της πάνω 8.000 km δοκιμής και αναφέρουμε!

Η κίνηση της Volvo να παρουσιάσει ένα υπερπολυτελές αυτοκίνητο σε μία κατηγορία που, όπως και να το κάνουμε, μονοπωλούν οι Γερμανοί αναμφίβολα ενείχε πολλούς εμπορικούς κινδύνους. Σίγουρα δεν είναι εύκολο να χτυπήσεις εμπορικά μεγαθήρια που επί χρόνια κατοικοεδρεύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ και τα χρήματα που ξόδεψαν οι Σουηδοί για να αναπτύξουν και να κατασκευάσουν αυτό το αυτοκίνητο ήταν πολλά. Το ρίσκο υψηλό, λοιπόν, αλλά η αυτοπεποίθησή των Σουηδών μεγάλη. Αλλωστε, αν δεν ρισκάρεις δεν καταφέρνεις τίποτα και η Volvo μέχρι στιγμής δείχνει να δικαιώνεται. Οι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν πρόσφατα στη μονάδα παραγωγής του S90 στην Τορσλάντα της Σουηδίας, με τις παραγγελίες να έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία. Όπως συμβαίνει, άλλωστε, και με το μεγάλο SUV, το XC90.

Volvo-S90-2017-b640

Σχεδιαστικά οι Σουηδοί κατασκεύασαν το πιο σπορ μεγάλο σεντάν οικογενειακό αυτοκίνητο που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Με μυώδεις γραμμές, επιθετικό εμπρός μέρος, ενώ κρύβει πολύ καλά το μέγεθός του, έστω κι αν είναι σχεδόν 5 μέτρα. Οσο πιο σπορ και δυναμική είναι η εξωτερική του εμφάνιση, τόσο πιο elegant και νηφάλιο είναι το εσωτερικό του. Εδώ το πάντρεμα των μαλακών δερμάτων, του ξύλου και των λεπτομερειών χρωμίου δημιουργεί μια γαλήνια αύρα, σαν να βρίσκεσαι στο σαλόνι μιας πολυτελούς βίλας στο Γκέτεμποργκ.
Interior cockpit Volvo S90

Tο μεγάλο πολυτελές sedan διαθέτει όλα τα γνώριμα από το XC90 2λιτρα μηχανικά σύνολα. Οι diesel είναι δύο, με την D5 να αποδίδει 235 PS και να συνδυάζεται με 4×4 και αυτόματο σύστημα μετάδοσης (5,1 lt/100 km – 133 g/km). Η D4 είναι στα 190 PS, με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς (4,1 lt/100 km – 109 g/km). Περάσαμε πολλές ημέρες με τον S90, τον 2λιτρο diesel κινητήρα των 190 PS. Ενα μηχανικό σύνολο που εντυπωσιάζει με τη γραμμική του λειτουργία αλλά και τη δύναμή του από χαμηλά. Αλλωστε τα 40 kgm ροπής είναι από τις υψηλότερες επιδόσεις που μπορεί να συναντήσει κανείς σε 2λιτρα μοτέρ. Ακόμα και φορτωμένο, το αυτοκίνητο δεν απογοητεύει στο  δύσκολο προσπέρασμα – η νέα πατέντα των Σουηδών δείχνει τα δόντια της. Πρόκειται για τη λειτουργία PowerPulse. Επί της ουσίας, με αυτή την πατέντα οι Σουηδοί έχουν καταφέρει να πιάσουν τη δύναμη ενός 3λιτρου diesel αυτοκινήτου και όχι ενός 2λιτρου. Τόσο απλά.

Volvo-S90-2017-c640

Εν κατακλείδι, το S90 διδάσκει πολιτισμένη και πολυτελή μετακίνηση. Είναι ιδιαίτερα άνετο, ενώ όποτε θέλει ο οδηγός -και με την επιλογή Dynamic στη χαρτογράφηση- το αυτοκίνητο… «σπορτίζει». Αναμφίβολα ο υποψήφιος αγοραστής αυτής της κατηγορίας πρέπει να γνωρίσει και αυτόν τον νέο παίκτη προτού πάρει την τελική του απόφαση…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.969D4 cc
Ισχύς: 190 PS/4.250 rpm
Ροπή: 40,0 kgm /1.750-2.500 rpm
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100 (): 8,2 sec
Μεικτή κατανάλωση (/100 km): 4,4 lt
Εκπομπές CO2: 11 gr/km
Βάρος: 1.800 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ (mm): 4.963/1.890/1.444
Χώρος αποσκευών: 500 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 113,68 ευρώ
Τιμή από: 49.620€

Volvo-S90-2017-d640

Δοκιμή διαρκείας με το Volvo S90 D4

Related posts

Το Uniti One περνά στη παραγωγή

rularulina_xo0ks4zq

Δες το πως η Koenigsegg Regera έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ στο 0-400-0 χλμ/ώρα

rularulina_xo0ks4zq

Κάποιος αγόρασε την πρώτη τρακαρισμένη Supra για να την επισκευάσει

rularulina_xo0ks4zq

Ο παρών ιστότοπος κάνει χρήση cookies για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας περιήγησης. Δέχομαι Όροι Χρήσης

Privacy & Cookies Policy