Τι μπορούν να κάνουν οι πολίτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στην αίτησή τους
Ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) παρέχει διευκρινίσεις αναφορικά με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει ότι οι πολίτες που αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia.
Στο σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη, σημειώνει.
«Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα “Ψηφιακή Μέριμνα” υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών», εξηγεί ο ΟΠΕΚΑ.
Διαβάστε ακόμα: Στις 9 Απριλίου η καταβολή της αποζημίωσης ειδικού σκοπού
Το Διαβάσαμε Διευκρινίσεις από τον ΟΠΕΚΑ για το voucher των 200 ευρώ