6.4 C
Αθήνα
23 Ιανουαρίου 2020
Kliktv.gr
Διαφορα

Δείτε Πόσο Εύκολα, μπορείτε να τελειοποιήσετε τη στάση του Σώματός σας.

Αυτή η άσκηση είναι ευρέως διαδεδομένη. Ειδικοί τη χρησιμοποιούν όχι μόνο σε αθλητές, αλλά και σε φυσικοθεραπείες. Όταν εκτελείται σωστά, βοηθάει στους πόνους της πλάτης και στη δυσφορία στη σπονδυλική στήλη, βελτιώνοντας τη στάση του σώματος.

Όσοι κάνουν καθιστική ζωή, πιθανώς και λόγω δουλειάς, θα βρουν αυτήν την άσκηση πολύ χρήσιμη.

24189303435_d048592837_o

Αρχική στάση. Ξαπλώστε κάτω, μπρούμυτα, πάνω σε ένα στρώμα για yoga. Τοποθετήστε τα χέρια σας παράλληλα με το σώμα σας και πιέστε τις παλάμες τους μηρούς σας. Ισιώστε τους αγκώνες. Ενώστε τα πόδια και τα δάχτυλα των ποδιών θα πρέπει να είναι ελαφρώς τεντωμένα.

  • Εκπνεύστε. Σηκώστε το κεφάλι, το στήθος και το πάνω κομμάτι του στομαχιού σας, κρατώντας τα χέρια και τα πόδια σταθερά.
  • Εισπνεύστε. Γυρίστε αργά στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 φορές.

Κάντε αυτήν την άσκηση 3 φορές τη βδομάδα και θα δείτε τεράστια βελτίωση στους γλουτούς, τη πλάτη και τους κοιλιακούς σας. Θα δείτε επίσης μεγάλη βελτίωση στα εσωτερικά όργανα και θα νιώθετε γενικότερα καλύτερα.

Credit: brightside.me

The post Δείτε Πόσο Εύκολα, μπορείτε να τελειοποιήσετε τη στάση του Σώματός σας. appeared first on LINE LIFE.

Πηγή Δείτε Πόσο Εύκολα, μπορείτε να τελειοποιήσετε τη στάση του Σώματός σας.

Related posts

Ζώδια Φεβρουάριος Παρθένος 2020 μηνιαίες ερωτικές προβλέψεις

rularulina_xo0ks4zq

Ζώδια Φεβρουάριος Ζυγός 2020 μηνιαίες ερωτικές προβλέψεις

rularulina_xo0ks4zq

Μητσοτάκης: Τι είπε για τον πρώτο ανασχηματισμό της κυβέρνησης – Τι θα αλλάξει;

rularulina_xo0ks4zq

Ο παρών ιστότοπος κάνει χρήση cookies για την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας περιήγησης. Δέχομαι Όροι Χρήσης

Privacy & Cookies Policy