To Audi TT αποκτά μια ακόμη έκδοση στη γκάμα του. Πλέον ο 2,0 TDI θα συνδυάζεται και με το σύστημα τετρακίνησης quattro.
Επιμέλεια: Κώστας Φούζας
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του TT, με τον 2,0 TDI, θα μπορεί να συνδυαστεί από δω και στο εξής και με το σύστημα quattro της εταιρείας (με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο & με coupe ή cabrio αμάξωμα).
Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. και είναι σε θέση να προσφέρει στο κουπέ αμάξωμα με την τετρακίνηση, τελική ταχύτητα 234 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.(για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο s-tronic). Συγκρίνοντας τα νούμερα με την αντίστοιχη βενζινοκίνητη version, το diesel quattro TT είναι πιο αργό κατά 1,4 δλ. στο 0-100 και έχει μικρότερη τελική ταχύτητα κατά 16 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το coupe ΤΤ χρειάζεται 5,2 λτ./100 χλμ. και το cabrio 5,4 λτ./100 χλμ., με βάση τον κύκλο NEDC.
Tέλος, σημειώνουμε ότι με βάση τα στοιχεία της Audi, πάνω από το 50% των αγοραστών της σε παγκόσμιο επίπεδο, προτιμούν τις εκδόσεις που εξοπλίζονται με το σύστημα τετρακίνησης Quattro.
Κοινοποιήστε: