Το όνομα αυτού Edge. Δηλώνει διαφορετικό, σε μια κατηγορία που θυμίζει το λάκκο των λεόντων από πλευράς ανταγωνισμού. Πρόκειται για το τρίτο και μεγαλύτερο SUV της Ford. Επειδή η Ευρώπη δεν είναι Ελλάδα, αναφερόμαστε στη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία στη Γηραιά Ήπειρο.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Το καινούριο που φέρνει σε μια πολύ ενδιαφέρουσα κατηγορία με τις προτάσεις να σκάνε η μια μετά την άλλη, είναι η αμερικάνικη σχεδίαση που θα βάλει στην πρίζα πολλούς αγοραστές που βαρέθηκαν την κλασική ευρωπαϊκή σχολή, τουλάχιστον σε επίπεδο αισθητικής.
Από εκεί και πέρα πολύ σωστά η Ford αποφάσισε να το λανσάρει μόνο με πετρελαιοκινητήρες, παίρνοντας επάνω της την απόφαση να μην διαθέσει στο συγκεκριμένο μοντέλο βενζινοκινητήρα. Ο δίλιτρος TDCi με μονό τούρμπο αποδίδει 180 ίππους και με διπλό (biturbo) 210 ίππους αντίστοιχα.
Επόμενη σωστή κίνηση της φίρμας, ήταν να το διαθέσει αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (powershift). Στην πλειοψηφία τους οι πελάτες αυτής της κατηγορίας δεν αρέσκονται να παλεύουν με το δεξί χέρι.
Last but not least, η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, η οποία παραδοσιακά κολακεύει τα μοντέλα με το blue oval στη μάσκα. Παρά τον όγκο την πολυτέλεια, το βάρος, εν πάση περιπτώσει τις διαφορετικές προτεραιότητες, το Edge υπόσχεται να κερδίσει τον οδηγό του, αφήνοντας υποσχέσεις.
Κοινοποιήστε: