19 November, 2017
Home / Διαφορα  / 10 τρόποι για να Αναπτύξεις την Εσωτερική σου Δύναμη

10 τρόποι για να Αναπτύξεις την Εσωτερική σου Δύναμη

https://i0.wp.com/www.awakengr.com/wp-content/uploads/2016/02/photo-1.jpg?resize=400%2C400Εσωτερική δύναμη-Μια πηγή

Όταν νιώθουμε χαμένοι, καταθλιπτικοί, αβέβαιοι ή απλά αφηρημένοι, μας λείπει εσωτερική δύναμη-μια πηγή που είναι ανεκτίμητη για την αντιμετώπιση των αινιγμάτων και εμποδίων που πρέπει να παλέψουμε καθημερινά, και για να ζήσουμε με έναν σίγουρο, έντονο και λογικό τρόπο. Ήδη έχουμε περισσότερη εσωτερική δύναμη από ότι νομίζουμε-πρέπει απλά να την ανακαλύψουμε. Μπορούμε επίσης να την καλλιεργήσουμε και οι καθημερινές περιστάσεις μας προσφέρουν την πιθανότητα να το κάνουμε.

1. Εκπαίδευσε την Θέλησή σου

Κάθε μέρα κάνε μία ή δύο ενέργειες θέλησης με συνειδητή πρόθεση. Μπορεί να είναι οτιδήποτε αποφασίσεις: Γυμναστική, τηλεφώνημα, διάβασμα βιβλίου για δεκαπέντε λεπτά, κάνε κάτι που θα ήθελες να αναβάλλεις, ανάβαλε κάτι που θα ήθελες να κάνεις. Κάθε δράση που δεν είναι αυτόματη και συνηθισμένη θα δουλέψει. Μελέτη αποδεικνύει ότι η θέληση μπορεί να εκπαιδευτεί σαν ένας μυς. Η δυνατότερη θέληση θα σε κάνει να νιώσεις πιο σίγουρος και δυνατός.

2. Ανάπνευσε

Οι περισσότεροι από εμάς αναπνέουμε με το στήθος μας μόνο-αυτή είναι νευρική αναπνοή. Αντί για αυτό ανάπνευσε με την κοιλιά σου: Μεγάλες, αργές, βαθιές αναπνοές που ξεκινάνε από την κοιλιά σου. Να εισπνέις και να εκπνέεις μέσω της μύτης σου και να σκέφτεσαι ένα ευρύ άδειο χώρο όσο το κάνεις. Η κατάσταση της συνείδησής σου αντανακλάται στην αναπνοή σου. Και αντίστροφα. Μελέτες δείχνουν ότι η σωστή αναπνοή μπορεί επιτυχώς να εξουδετερώσει το άγχος και την κατάθλιψη.

3. Βρες το κέντρο σου

Με τα μάτια σου κλειστά, φαντάσου να πηγαίνεις στον ναό της ησυχίας. Αυτό είναι το πιο όμορφο, αρχαίο κτίριο. Αν μπεις μέσα του θα βυθιστείς σε μια σιωπή που σε θρέφει και σε αναζωογονεί. Εκεί μπορείς να βρεις το κέντρο σου, το κομμάτι από σένα που δεν επηρεάζεται από αρνητικές περιστάσεις. Σε καλή ή κακή τύχη, καλή ή κακή υγεία, σε ευτυχία ή απόγνωση, το κέντρο σου παραμένει το ίδιο.

4. Ανακατεύθυνε την προσοχή σου

Οτιδήποτε απασχολεί τις σκέψεις σου και σε κάνει θυμωμένο ή ανήσυχο ή λυπημένο δεν είναι μια μόνιμη εγκατάσταση στο μυαλό σου. Μπορείς να μάθεις να ανακατευθύνεις απλά την προσοχή σου. Τα ζωτικής σημασίας ενδιαφέρον και ενέργεια θα πάνε όπου τα στείλεις εσύ. Η ανακατεύθυνση της προσοχής είναι σαν να καλλιεργείς έναν κήπο με λαχανικά- Καλλιεργείς ό,τι θες, όχι τα ζιζάνια.

5. Μάθε από το Σχολείο της Ζωής

Να βλέπεις κάθε δυσκολία ή εμπόδιο που συναντάς ως ευκαιρία να ωριμάσεις. Σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, αντί απλά να αντιδράς και να είσαι στεναχωρημένος, ρωτάς τι μπορείς να μάθεις. Ποιο καινούργιο χαρακτηριστικό ή ικανότητα μπορείς να αναπτύξεις; Πώς μπορείς να ξανααντιληφθείς αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση; Ίσως να μην είμαστε σε θέση να αλλάξουμε τις εξωτερικές συνθήκες, όμως μπορούμε συνειδητά να αλλάξουμε τον τρόπο που τις βλέπουμε.

6. Βγες από τη ζώνη της άνεσής σου

Καμιά φορά το να παίρνουμε ένα ρίσκο είναι ένας τρόπος να ανανεώνουμε και να δυναμώνουμε τον εαυτό μας. Αντί να ακολουθείς την ίδια πορεία, φαντάσου ενέργεις θάρρους που μπορείς να κάνεις στην παρούσα ζωή σου-πράξεις που δεν είναι μέρος των συνηθειών σου. Μπορείς να πάρεις ρίσκα στις σχέσεις, στη δουλειά σου, στην καθημερινή ζωή. Αυτό δε σημαίνει ότι ψάχνεις για κίνδυνο και ότι φλερτάρεις με την καταστροφή. –Απλά βρίσκεις το κυριόερο πλεονέκτημά σου και προχωράς.




7. Φαντάσου τον εαυτό σου δυνατό

Χρησιμοποίησε δημιουργική φαντασία: Με τα μάτια κλειστά, φαντάσου τον εαυτό σου με τον τρόπο που θα ήθελες. Πιο συγκεκριμένα, φαντάσου να έχεις εσωτερική δύναμη-μια συμπεριφορά γαλήνης και εσωτερικής ισορροπίας, θάρρους σε πείσμα των δυσκολιών, αυτοκυριαρχίας στα πάνω και στα κάτω της καθημερινής ζωής και την ικανότητα να επιβεβαιώνεις τον εαυτό σου. Φαντάσου καθαρά πώς αισθάνεται με αυτά το σώμα σου και το μυαλό σου. Επίσης φαντάσου με λεπτομέρεια τις συμπεριφορές που συνάδουν με αυτή την καινούργια κατάσταση.

8. Φτιάξε έναν κατάλογο με τα δυνατά σου σημεία.

Συχνά αγνοούμε ή ξεχνάμε σε τι μπορούμε να βασιστούμε και καταλήγουμε στη συγγνώμη και στις θυμωμένες σκέψεις. Αυτό δεν χρειάζεται. Έχεις δυνατά σημεία χωρίς καν να το ξέρεις. Σκέψου τα προτερήματα που ήδη έχεις, όπως την ειλικρίνεια ή την υπομονή. Ικανότητες όπως να φτιάχνεις κέικ ή να ξέρεις μια ξένη γλώσσα. Και κάθε άλλη πλευρά του εαυτού σου που απολαμβάνεις και είσαι χαρούμενος που έχεις.

9. Να επιμένεις

Αν είσαι αποθαρρυμένος, μην τα παρατάς. Απλά να επιμένεις λίγο πιο πολύ.Σε μια σχέση πήγαινε βαθύτερα, εξερεύνησε νέα αισθήματα και πλευρές που συνήθως δε σε νοιάζουν. Σε μια εργασία κάνε ένα βήμα παραπάνω. Καμιά φορά αξίζει να επιμένεις ακόμα και αν φαίνεται ότι κάθε ελπίδα έχει χαθεί. Αν παραμείνουμε στην επιφάνεια η προσοχή μας είναι άτονη και σκορπισμένη. Όσο πιο πολύ εμβαθύνουμε σε οτιδήποτε-μια σχέση, μια εργασία, ένα ενδιαφέρον-τόσο πιο δυνατοί γινόμαστε

10. Σκέψου το άπειρο

Φαντάσου τον εαυτό σου να είναι περικυκλωμένος από τους γαλαξίες.Το καταπληκτικό μας σύμπαν είναι τεράστιο, ο χρόνος είναι αχανής. Η σκέψη των σωστών αναλογιών μπορεί να βοηθήσει στην επανεκτίμηση των δυσκολιών μας και να τραβηξει περισσότερη δύναμη από την απεραντοσύνη. Οι καθημερινές μας αναποδιές είναι μικρές αν τις δούμε στο πλαίσιο των αστεριών.

Μετάφραση: awakengr.com via speakingtree.in10 τρόποι για να Αναπτύξεις την Εσωτερική σου Δύναμη

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση