Χρειάστηκε να περάσουν δέκα και πλέον χρόνια και να ενταχθεί το έργο στις μνημονιακές υποχρεώσεις ώστε η Βουλή να «ξεκλειδώσει» την μεγάλη επένδυση για το Ελληνικό.
Το σχετικό νομοσχέδιο που σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ θα δώσει μεγάλη ώθηση στο ΑΕΠ της χώρας ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία από όλες σχεδόν τις πτέρυγες της Βουλής.
Εξαίρεση αποτέλεσαν το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή που πάντως δίστασαν να θέσουν θέμα διεξαγωγής ονομαστικής ψηφοφορίας καθώς δεν υπήρχε καμία περίπτωση διαφοροποίησης βουλευτών ώστε να προκληθούν εντυπώσεις.
Η πλειοψηφία των βουλευτών που πήρε το λόγο μίλησε για ένα έργο μεγάλης πνοής όχι μόνο για την Αθήνα αλλά και για ολόκληρη τη χώρα που θα συντελέσει στην ανάπτυξη της οικονομίας αλλά και στην δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας.
Κοινή ήταν εξάλλου η πεποίθηση ότι η αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού θα προκαλέσει οφέλη και για τον τουρισμό διότι θα αποτελέσει ένα ακόμα κομμάτι του σχεδίου που ονομάζεται «ελληνική Ριβιέρα».
Βέβαια και σήμερα δεν έλειψαν οι αιχμές τόσο για τα ζητήματα της επικαιρότητας (τηλεοπτικές άδειες) όσο βέβαια και για τις παλινωδίες του ΣΥΡΙΖΑ αναφορικά με την επένδυση.
Πολλοί ήταν οι βουλευτές της αντιπολίτευσης που υπενθύμισαν ότι ο Αλέξης Τσίπρας ήταν μεταξύ εκείνων που αντιτίθεντο σφόδρα στην αξιοποίηση των χώρων του πρώην αεροδρομίου.
Πάντως και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος παραδέχθηκε ότι η σύμβαση που θα ψηφίσει σήμερα η Ελληνική Βουλή είναι ένα μέρος του συμβιβασμού που οι πολίτες γνώριζαν τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν η χώρα οδηγείτο σε εκλογές.
Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι στο τίμημα των 915 εκατομμυρίων ευρώ πρέπει να προστεθούν και άλλα 1,5 που θα διατεθούν για κοινωφελή έργα.
Επέμεινε ότι παρά τις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν τα φορολογικά έσοδα δεν πρόκειται να μειωθούν, αλλά και ότι το μάστερ πλαν δεν είναι δεσμευτικό.
Εκτός από τον κ. Τσακαλώτο τη συμφωνία υποστήριξαν και άλλοι υπουργοί της κυβέρνησης.
Ο υπουργός Πολιτισμού Αριστείδης Μπαλτάς υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση τιμά τις υπογραφές της και δεσμεύτηκε ότι θα διευκολύνει τους επενδυτές.
Διέψευσε επίσης ότι το υπουργείο Πολιτισμού επιχείρησε να δημιουργήσει εμπόδια ως προς την αξιοποίηση της περιοχής.
Ο Αλέκος Φλαμπουράρης από την πλευρά του επιχείρησε να δικαιολογηθεί ως προς τις καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν μέχρι η σύμβαση να φτάσει στην Βουλή.
Ο υπουργός ανέφερε ότι όλα έγιναν για να βελτιωθεί η σύμβαση και ανέφερε ότι η κυβέρνηση πάντα ήταν υπέρ της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας.
Στη συζήτηση παρενέβη και ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Τσιρώνης που υποστήριξε ότι οι οικολόγοι πάντα αγωνίζονταν για την αξιοποίηση του Ελληνικού.
Κοινοποιήστε: