Μπορεί εμείς να περιμένουμε ακόμη εκείνο το περιβόητο ατρόμητο Niva με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,3 λίτρων της Fiat, εδώ και καιρό μάλιστα, ωστόσο, οι Ρώσοι διατηρούν στάση αναμονής, ρίχνοντας το βάρος στο X-Ray.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Τι είναι το X-Ray γιατί οι περισσότεροι από εμάς που δεν έχουμε παρτίδες με Ρωσία πλευρά, ούτε καν το όνομα δεν γνωρίζουμε. Πρόκειται για το πιο μοσχοπουλημένο SUV στη Ρώσικη αγορά, τόσο που η φίρμα φρόντισε να το κάνει ακόμη πιο ελκυστικό αναβαθμίζοντας τεχνολογικά τον διαθέσιμο εξοπλισμό του.
Και αυτό ρίχνει όλο το βάρος στις εκτός δρόμου δυνατότητες, παρότι δηλώνει όχημα ελεύθερου χρόνου και όχι καθαρόαιμο 4×4. Η Lada θέλοντας να δώσει έμφαση σε αυτές τις ικανότητες φρόντισε πλέον να απενεργοποιούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, προκειμένου να πάρεις κυριολεκτικά τα βουνά, όπως θα έκανες για παράδειγμα και με το πρωτόλειο Niva.
Η Lada λέει πάντως πως εάν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 50 χλμ./ώρα, τα ηλεκτρονικά αναλαμβάνουν πάλι να δώσουν τη βοήθειά τους σε κάθε περίπτωση. Είπαμε, ικανό μακριά από την άσφαλτο αλλά όχι και αγριοκάτσικο… Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 195 mm, οπότε ενδέχεται να αφήσει πίσω του πολλά ασφάλτινα SUV που χλωμιάζουν στη θέα του χώματος.
Το θέμα είναι αν δούμε ποτέ το X-Ray στην Ευρώπη, ή θα περιμένουμε το κλασικό Niva μετά από άλλο ένα facelift. Αν δεν γίνει τίποτα από τα δυο, τότε θα περιμένουμε την επόμενη κίνηση της Lada, έτσι όπως μας την έδειξε αυτή με το πρωτότυπο X-Code.
Κοινοποιήστε: