Η Genesis είναι θυγατρική της Hyundai, αποτελώντας μία premium μάρκα στα πρότυπα των Infiniti-Nissan και Lexus-Toyota. Δημιουργήθηκε προκειμένου οι Κορεάτες να προσεγγίσουν τις πολυτελείς κατηγορίες, καταρχάς στις αγορές των ΗΠΑ, Κίνας, Μέσης Ανατολής και δευτερευόντως στην ευρωπαϊκή.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Το G90 είναι ένα μεγάλο sedan – μήκους 5,2 m – που κυκλοφορεί σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Στις Ηνωμένες Πολιτείες ανακοινώθηκαν μάλιστα οι τιμές πώλησής του, με τους δύο διαθέσιμους βενζινοκινητήρες. Τον 3.3 V6 T-GDI 370 ίππων (με διπλό turbo) και τον 5λιτρος V8 GDI με 425 PS, που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 σε 5,7 sec. Και οι δύο συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
Οι τιμές αρχίζουν από τα 68.100 δολάρια, για το G90 με τον 3.3 V6 και κίνηση στους πίσω τροχούς. Η κορυφαία έκδοση 5.0 Ultimate και με τετρακίνηση φθάνει τα 72.200 δολάρια. Πόσο φθηνότερο είναι όμως από τα αυτοκίνητα κύρους τα οποία θέλει να αμφισβητήσει; Η Mercedes-Benz S-Class με τον 4.7 V8 biturbo κοστίζει στις ΗΠΑ από 96.600 δολάρια. H 7άρα BMW ξεκινά από 81.500 δολάρια για την 740i με 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα 3.000 cc. Ίδια είναι η τιμή (81.500 δολάρια) και για τη λιμουζίνα της Audi, το Α8 L με τον 3.0 TFSI.
Είναι άραγε η διαφορά των 13.400 δολαρίων από τα μοντέλα των Audi-BMW ικανή να πείσει τους Αμερικάνους να… απαρνηθούν το γερμανικό κατεστημένο στην κατηγορία και να επιλέξουν το Genesis G90; Οι επόμενοι μήνες θα δείξουν αν το στοίχημα της Hyundai πετύχει.
Κοινοποιήστε: