Μία καθοριστική για το μέλλον της Formula 1 συνάντηση έλαβε χώρα στο Παρίσι, όπου εκπρόσωποι των κατασκευαστών και των ομάδων που συμμετέχουν στο σπορ, αυτοκινητοβιομηχανιών που ενδιαφέρονται να μπουν μελλοντικά στο παιχνίδι αλλά και ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Jean Todt, συμφώνησαν από το 2021 η εικόνα του σπορ να αλλάξει. Επιστρέφοντας… στα παλιά!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis, ps@newsauto.gr)
Δηλαδή σε πιο απλούς κινητήρες, εγκαταλείποντας τους V6 Turbo υβριδικούς. Πιο φθηνούς σε εξέλιξη, πιο ανθεκτικούς ώστε οι πιλότοι να πιέζουν στο όριο και το κυριότερο: πιο φασαριόζικους!
Παράλληλα συζητήθηκε να αρθεί το όριο των 105 kg καυσίμου που ισχύει σήμερα και αν συνυπολογίσουμε πως όπως φαίνεται, ήδη ανήκει στο παρελθόν η ανάγκη υπερβολικά προσεκτικής οδήγησης ώστε να συντηρούνται τα ελαστικά, φαίνεται πως τουλάχιστον βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο.
Μία ανάγνωση των παραπάνω μπορεί να είναι και πως μετά από τρία χρόνια όπου η δημοτικότητα της Formula 1 πάει από το κακό στο χειρότερο, ο Jean Todt αποδέχθηκε επιτέλους πως η στρατηγική του για ένα πιο πράσινο, πιο οικονομικό σπορ, ήταν λανθασμένη.
Λεπτομέρειες δεν έχουμε ακόμα σχετικά με τις ακριβείς προδιαγραφές των κινητήρων που θα έχουμε από το 2021 και μετά ενώ συμφωνήθηκε να βρεθεί τρόπος να υπάρχουν συσχετισμοί με τα οχήματα δρόμου, πράγμα που θα προσελκύσει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού κι άλλους κατασκευαστές.
Αξίζει να σημειωθεί πως παρών στη συνάντηση ήταν μεταξύ άλλων και ο Stefano Domenicali, που πλέον έχει ρόλο επικεφαλής της Lamborghini και εκπροσωπούσε το Volkswagen Group.
Κοινοποιήστε: