Το όνομά του είναι Egorov, και εργάζεται ως σχεδιαστής αυτοκινήτων για τη Citroën. Ο ίδιος προηγουμένως πέρασε από την BMW, καθώς, ενώ εργάστηκε μέχρι αυτό το σχέδιο (και με την υποστήριξη) της Mercedes ως διατριβή στις σπουδές του.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
Η ιδέα του Egorov ήταν να σχεδιάσει μια παραδοσιακή λιμουζίνα τριών όγκων με το αεροδυναμικό προφίλ ενός… ρόμβου. Για να φτάσει εκεί, δανείστηκε μερικά κόλπα από τα αγωνιστικά πρωτότυπα αλλά και την εξέλιξη των supercars.
Ο σχεδιασμός που απεικονίζεται εδώ δίνει έμφαση στα κανάλια αέρα που διαπερνούν τη μάσκα, καθώς επίσης από την οροφή μέχρι το πίσω τμήμα. Το κάτω μέρος του αμαξώματος παίζει πλέον καταλυτικό ρόλο στη διατήρηση της αεροδυναμικής αντίστασης σε χαμηλά επίπεδα.
Η απρόσκοπτη ροή του αέρα είναι το ζητούμενο και θα απασχολήσει αρκετά στο μέλλον τους κατασκευαστές στην υλοποίηση πολυτελών λιμουζινών.
Κοινοποιήστε: