Το παγκόσμιο κέντρο σχεδιασμού της Peugeot, γνωστό ως «Peugeot Design Lab», παρουσιάζει τη νέα γενιά επιτραπέζιων μύλων αλατιού και πιπεριού. Και δεν αναφερόμαστε φυσικά αυτή τη φορά στο “αλατοπίπερο” της οδηγικής ευχαρίστησης.
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
Οι καινοτόμοι μύλοι παράγονται σε περιορισμένο αριθμό τεμαχίων, μόλις 150, και πωλούνται κατά 99 ευρώ το τεμάχιο στην online μπουτίκ της Peugeot καθώς και στον ιστότοπο Peugeot-Saveurs.com website.
Η ιστορία της Peugeot ξεκίνησε πριν από περίπου δύο αιώνες στην ανατολική Γαλλία, που αποτέλεσε πατρίδα τόσο των γκουρμέ γεύσεων όσο και των επιτευγμάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας. Δεν αποτελεί σύμπτωση δε, ότι η εξειδίκευση και στους δύο αυτούς τομείς απαιτεί ακρίβεια, αλχημεία και καινοτομία.
Η αλήθεια είναι πως ξεχειλίζουν από στιλ, όχι μόνο τώρα αλλά ανέκαθεν, το διαπιστώσαμε οι ίδιοι σε ένα παλαιότερο ταξίδι στην πόλη του φωτός, το Παρίσι.
Κοινοποιήστε: