Δείτε το τρέιλερ της ταινίας με χρώμα:
Ο κύριος Ράο, ιδιοκτήτης της εταιρίας που ειδικεύεται στον χρωματισμό ασπρόμαυρων φιλμ, εξήγησε στο NEWS 247, τον τρόπο που μπορεί να συμβεί με τέτοια πιστότητα και ευκρίνεια κάτι τέτοιο. “Αν το φιλμ είναι σε καλή κατάσταση και αυτό που μας έστειλαν από την Ελλάδα ήταν σε άριστη κατάσταση, τότε μπορούμε εξετάζοντας προσεκτικά τις αποχρώσεις του μαύρου και του άσπρου να καταλήξουμε με ακρίβεια 99% για την απόχρωση που έχει ένα ρούχο ή κάποιος τοίχος” μας αναφέρει, προσπαθώντας να μας δώσει όσο πιο απλά γίνεται τον τρόπο πίσω από μια σύνθετη και χρονοβόρα διαδικασία.
Ο χρωματισμός της ελληνικής ταινίας ξεκίνησε την άνοιξη του 2015 και ολοκληρώθηκε το περασμένο φθινόπωρο. “Αρχικά ζητήσαμε από την Ελλάδα να μας στείλουν ένα απόσπασμα 30” δευτερολέπτων, το οποίο σκάναραν και μας απέστειλαν σε HD (υψηλή ευκρίνεια) μορφή” μας εξηγεί ο ινδικής καταγωγής Αμερικανός επιχειρηματίας. “Το αποτέλεσμα τους ενθουσίασε κι έτσι συμφωνήσαμε να προχωρήσουμε στην επεξεργασία της ταινίας”.
Δείτε ένα απολαυστικό βίντεο από το website της εταιρίας που δείχνει το πριν και το μετά σε μια σκηνή μόλις 30” δευτερολέπτων από την ταινία:
Ο κ. Ραο μας εξηγεί πως αρχικά δεν είχε σκοπό να ασχοληθεί με την ελληνική ταινία. Η εταιρία του δραστηριοποιείται τα τελευταία 15 χρόνια σε όλο τον κόσμο, με επίκεντρο το Hollywood και ο φόρτος δουλειάς είναι μεγάλος. Όταν όμως επικοινώνησε με την Ελλάδα και είδε το μεράκι των υπευθύνων, άλλαξε γνώμη. Επιπλέον, ο Αμερικανός επιχειρηματίας δήλωσε εντυπωσιασμένος από την ποιότητα της ταινίας, την οποία και ανυπομονεί να δει στον κινηματογράφο κατά την ειδική προβολή τον προσεχή Μάιο στην Αθήνα.
“Με εντυπωσίασε ο πρωταγωνιστής, στη σκηνή που περπατούσε στο κέντρο της Αθήνας. Στην Ινδία υπάρχουν δεκάδες ασπρόμαυρες ταινίες από το αποκαλούμενο Bollywood, που όμως δεν αξίζει τον κόπο να τους δώσεις χρώμα” αναφέρει, υποστηρίζοντας πως αν δεν υπάρχει η καλή σκηνοθεσία, το καλό σενάριο και η υποκριτική, το χρώμα δεν πρόκειται να προσφέρει κάτι. “Η Ελλάδα έχει πολλές δυνατές ταινίες που αξίζει να ασχοληθεί κανείς για να αποκτήσουν χρώμα και έτσι να μην ξεχαστούν από τη νέα γενιά” μας αναφέρει.
Το παλιό, ασπρόμαυρο Hollywood που παίρνει χρώμα
Η West Wing Studios έχει αναλάβει πολλά παρόμοια project μεταφέροντας κλασικές παραγωγές της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, όπως το I Love Lucy, The Andy Griffith Show, The Dick Van Dyke Show, The Three Stooges, Marilyn Monroe, John Wayne, Superman κ.α. στην εποχή των χρωμάτων. “Τα προγράμματα αυτά αποτελούν ένα θησαυρό για την αμερικανική ιστορία της τηλεόρασης και του κινηματογράφου. Μετά την επεξεργασία προβλήθηκαν εκ νέου στην prime time ζώνη (αναφέρεται στο I Love Lucy που είναι και πιο πρόσφατη δουλειά του) και σημείωσαν εξαιρετικές επιδόσεις, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην ώρα προβολής τους”.
Η εταιρία έχει αναλάβει με αξιώσεις να δώσει χρώμα και σε ιστορικά φιλμ και βίντεο από τον Β’ ΠΠ τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί σε ιστορικά ντοκιμαντέρ εταιριών παραγωγής από την Αμερική, την Αγγλία, την Ιρλανδία, την Αυστραλία και τη Ρωσία. Δείτε παρακάτω ένα εντυπωσιακό δείγμα της δουλειάς τους.
Έρχονται κι άλλες κλασικές ταινίες;
Θα μπορούσαμε μετά τον κύριο και την κυρία Κοκοβίκου να ανακαλύψουμε τα χρώματα πίσω από το σπίτι του Στρίγγλου, Λάμπρου Κωνσταντάρα, που έγινε αρνάκι από τη Μάρω Κοντού; Ή ακόμη να δούμε το χρώμα του μπακάλικου στο οποίο έδινε ρεσιτάλ ο Κώστας Χατζηχρήστος, ως Μπακαλόγατος, στην ταινίας “Της Κακομοίρας”; Οι υπεύθυνοι της West Wing δείχνουν αισιόδοξοι. “Η προβολή αυτή είναι ένα τεστ που θα δείξει αν θα ακολουθήσουν και άλλες. Η Καραγιάννης Καρατζόπουλος έχει ακόμη 15 τίτλους τους οποίους ενδιαφέρεται να επεξεργαστούμε, αν όλα πάνε καλά” σημειώνει ο κ. Ράο.
Η πρώτη επιλογή είναι υποδειγματική. Εξάλλου, το “Η Δεν Γυνή Να Φοβήται Τον Άνδρα” είχε σημειώσει μεγάλη εισπρακτική επιτυχία το 1965, κόβοντας 297.273 εισιτήρια, ενώ διακρίθηκε τότε και με το βραβείο σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ του Σικάγο. Η ταινία θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά την Τρίτη 1η Μαρτίου στa Village στο Μαρούσι, όπου η Καραγιάννης Καρατζόπουλος θα γιορτάσει τα πενήντα χρόνια λειτουργίας της και τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου δημιουργού Γιώργου Τζαβέλλα, παρουσιάζοντας έγχρωμη “σα να γυρίστηκε χθες”. Η επιστροφή της στους κινηματογράφους από την ΣΠΕΝΤΖΟΣ ΦΙΛΜ θα γίνει στις 10 Μαρτίου.
Ο κ. Νανάκης, αντιπρόσωπος της εταιρίας στην Ελλάδα έχει επικοινωνήσει με όλες τις μεγάλες κινηματογραφικές εταιρίες που διατηρούν τους τίτλους και τα δικαιώματα των αγαπημένων ελληνικών ταινιών. “Δεν μπορώ να σας πως ότι θα γίνει η επεξεργασία στην τάδε ή τη δείνα ταινία” μας λέει, σημειώνοντας όμως πως υπάρχει ενδιαφέρον. Άλλωστε, μια τέτοια επεξεργασία κοστίζει. Η έγχρωμη απεικόνιση στοιχίζει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, ενώ μπορεί να φτάσει τις 200 ή και 300 χιλιάδες ευρώ ανάλογα με τη διάρκεια του φιλμ.
Δείτε ΠΩΣ έγινε έγχρωμη η ταινία: «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα», ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ
Κοινοποιήστε: