24 July, 2017
Home / Auto-Moto  / Δοκιμάζουμε τη BMW X3 με το 2λιτρο diesel

Δοκιμάζουμε τη BMW X3 με το 2λιτρο diesel

Φεύγοντας από Λευκάδα είχε νυχτώσει και ο ουρανός φωτιζόταν από αστραπές. Μπροστά μας είχαμε 400 χλμ. στον χειρότερο δρόμο της Ευρώπης. Ελάτε να ταξιδέψουμε με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, όπως η BMW X3 2.0d xdrive, που διαθέτει όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφαλείας.

ΔΟΚΙΜΗ: ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ


Το μοντέλο δοκιμής μας φορούσε τον νέο πετρελαιοκινητήρα 190 PS που διακρίνεται για την απόδοση αλλά και την οικονομία του, συμπληρώσαμε 4.000 χλμ. με κόστος 300 ευρώ! Σε ταξίδι νυχτερινό επιβάλλεται ο καθαρισμός των τζαμιών ώστε να βλέπεις καλά. Επί τη ευκαιρία μειώνουμε τον φωτισμό της καμπίνας ώστε να μην επηρεάζεται η περιφερειακή όραση του οδηγού και δημιουργείται κόπωση. Η X3 διαθέτει προβολείς Full Led οι οποίοι φωτίζουν σε απόσταση σχεδόν 500 m. Αυτό άρει την πρώτη και σημαντικότερη ίσως δυσκολία ενός νυχτερινού ταξιδιού, την ορατότητα.

BMW-X3-diesel-test-drive-2

Το 8αρι αυτόματο κιβώτιο μειώνει σημαντικά τον φόρτο εργασίας, καθώς οι αλλαγές είναι ανεπαίσθητες και έγκαιρες. Υπάρχουν τρεις χαρτογραφήσεις (Sport, Comfort, Eco). Επιλέγουμε την Comfort και ξεκινάμε γνωρίζοντας ότι στα προσπεράσματα με το πάτημα ενός κουμπιού μπαίνει η Sport ελαχιστοποιώντας την παραμονή μας στο αντίθετο ρεύμα. Φτάνοντας στη Βόνιτσα η βροχή γίνεται πολύ έντονη. Η ώρα είναι 22:00, ο δρόμος έχει πολλή κίνηση και το οδόστρωμα είναι εξαιρετικά γλιστερό. Το σύστημα xdrive της X3, σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά Pirelli (245/45/19 εμπρός, 275/35/19 πίσω), εξασφαλίζουν όμως μια πρωτόγνωρη για τέτοιες συνθήκες ευστάθεια.

Η ενδοτικότητα της ανάρτησης και η ακαμψία του αμαξώματος επιτρέπουν στον γερμανικό οδοστρωτήρα να περνάει από λακκούβες και σαμαράκια που δεν φαίνονται από τα νερά χωρίς να επηρεάζεται η πορεία ή η άνεση. Το σύστημα πλοήγησης μας απαλλάσσει από τον κίνδυνο να κοιτάμε ξεθωριασμένες πινακίδες, ατάκτως ερριμμένες, προσπαθώντας να βρούμε τη σωστή κατεύθυνση. Χάρη στο head up display δεν χρειάζεται να πάρουμε τα μάτια μας από τον δρόμο. Απεικονίζεται στο παρμπρίζ μέχρι και ποιος τηλεφωνεί και, αν θες, απαντάς μέσω ενός κουμπιού στο τιμόνι.

BMW-X3-diesel-test-drive-3

Περνώντας τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου μπαίνουμε στο πιο δύσκολο – επικίνδυνο κομμάτι: το Πάτρα – Κόρινθος. Ρυθμίζουμε την επιθυμητή ταχύτητα στο Adaptive Cruise Control και αφηνόμαστε στη ροή των φορτηγών. Το σύστημα διατηρεί απόσταση ασφαλείας και αυξομειώνει ταχύτητα, ενώ ο οδηγός απλά κρατά το τιμόνι. Στρίβοντας προς Τρίπολη στον σύγχρονο αυτοκινητόδρομο το φύσημα ανακούφισης συνοδεύεται από την πλήρη ενεργοποίηση του πακέτου Intelligent Safety. Η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας μάς βοηθά να διατηρήσουμε σταθερή πορεία όντας πλέον κουρασμένοι σε έναν άδειο δρόμο. Το Cruise Control αυξομειώνει την ταχύτητα στις στροφές όταν χρειάζεται. Βγαίνοντας ξανά σε επαρχιακό δρόμο ξέρουμε καλά ότι τα τελευταία 20 χλμ. είναι τα πιο δύσκολα λόγω κόπωσης.

Η ώρα είναι 2 το πρωί και στην έξοδο μιας στροφής συναντάμε αγριόχοιρους. Το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης διαβάζει έγκαιρα την απειλή και ενεργοποιεί τα φρένα βοηθώντας μας να αποφύγουμε τη σύγκρουση. Ενα εξαιρετικά δύσκολο ταξίδι λόγω συνθηκών (νύχτα, βροχή, κούραση) ολοκληρώνεται άνετα χάρη στα συστήματα ασφαλείας της νέας X3.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 190 PS/4.000 rpm
Ροπή: 40,8 kgm/1.750-2.500 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,1 sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,1 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 131 gr/km
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Βάρος: 1.820 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.657/1.881/1.661 mm
Χώρος αποσκευών: 550-1.600 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 145 ευρώ
Τιμή: 56.667 ευρώ

BMW-X3-diesel-test-drive-4

Δοκιμάζουμε τη BMW X3 με το 2λιτρο diesel

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση