24 September, 2017
Home / Auto-Moto  / Δοκιμάζουμε την GLC Coupe με το 2.0 βενζίνης

Δοκιμάζουμε την GLC Coupe με το 2.0 βενζίνης

Ίσως κανένα άλλο μοντέλο στην γκάμα της αυτή τη στιγμή δεν αποδίδει με τόσο γλαφυρό τρόπο, σχεδιαστικά και τεχνολογικά, τη νέα εποχή που διανύει η μάρκα από τη Στουτγάρδη. Διαγράψτε από τη μνήμη σας όσα έλεγαν τα προηγούμενα χρόνια για τα αυτοκίνητα της Mercedes: ότι είναι μεν ποιοτικά και πολυτελή, όμως στον τομέα της σχεδίασης και του χαρακτήρα στον δρόμο εκπέμπουν συντηρητισμό.

ΔΟΚΙΜΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ


Δοκιμάζουμε τη GLC Coupe, το μεσαίο σπορ SUV με το αστέρι στη μάσκα, που σε κεντρίζει με την εμφάνισή του και σε κερδίζει με την οδική του συμπεριφορά. Στην GLC Coupe συναντάμε τις αναλογίες ενός μυώδους SUV και ενός σπορ μοντέλου. Ολα αυτά στο ίδιο «πακέτο». Το αμάξωμα είναι κατά 8 cm μακρύτερο από αυτό της συμβατικής GLC, και αυτό επιτρέπει στη γραμμή της οροφής να χαμηλώνει αρμονικά προς τα πίσω. Ταυτόχρονα, όμως, δίνει την ευκαιρία ακόμη και σε υψηλόσωμους επιβάτες να κάθονται άνετα στις πίσω θέσεις. Η εικόνα της ουράς με τα στενά φωτιστικά σώματα είναι από τις πιο όμορφες που έχουμε συναντήσει σε μεγάλα off road μοντέλα και μαζί με τη μεγάλη «διαμαντένια» μάσκα μαγνητίζουν τα βλέμματα.

Με το πακέτο AMG το εσωτερικό της GLC Coupe ξεχειλίζει από δυναμισμό

Με το πακέτο AMG το εσωτερικό της GLC Coupe ξεχειλίζει από δυναμισμό

Με στάνταρ την τετρακίνηση 4MATIC και τη σπορ ανάρτηση, η GLC Coupe είναι ο ορισμός του «δύο σε ένα». Πραγματικά, η Mercedes κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που προσφέρει με εκκωφαντικό τρόπο γρήγορες μετακινήσεις στην άσφαλτο και πρόσβαση σε σημεία όπου ο δρόμος έχει τελειώσει αρκετά χιλιόμετρα πιο πριν.

Η GLC Coupe της δοκιμής μας έφερε το δίλιτρο turbo βενζίνης με τους 211 ίππους και τα σχεδόν 36 κιλά ροπής. Απέναντί του βρίσκονται οι σχεδόν 2 τόνοι βάρους, όμως το τετρακύλινδρο σύνολο συνεργάζεται άριστα με το εκπληκτικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic. Οι αλλαγές γίνονται ομαλά, είτε σε αυτόματη λειτουργία είτε σε χειροκίνητη, με τα paddles πίσω από το τιμόνι και το μεσαίο πολυτελές SUV συμμορφώνεται σε όποιο ρυθμό κι αν του ζητήσεις να κινηθεί.

Mercedes-GLC-Coupe-test-drive-4

Με το κουμπί στη βάση της κεντρικής κονσόλας διαμορφώνεις το γερμανικό SUV ανάλογα με τη χάραξη του δρόμου ή τη διάθεσή σου. Τα προγράμματα Eco και Comfort δίνουν έμφαση στον περιορισμό της κατανάλωσης και τις άνετες μετακινήσεις, ενώ με τα Sport και Sport+ βγάζεις από μέσα σου τον γρήγορο οδηγό. Ειδικά στο Sport+, ο κινητήρας αποκρίνεται άμεσα στο γκάζι, οι αλλαγές στο κιβώτιο γίνονται αστραπιαία και το τιμόνι «γεμίζει» σε πληροφόρηση. Υπάρχει και το Individual για να συνδυάσεις τις δικές σου επιλογές. Προαιρετικά η GLC Coupe μπορεί να παραγγελθεί και με το Dynamic Body Control που ρυθμίζει τη σκληρότητα των αμορτισέρ.

Όσο όμορφη είναι από κάθε γωνία, τόσο καθηλωτική είναι στον δρόμο. Αν την οδηγήσεις, δεν την ξεχνάς!

Όσο όμορφη είναι από κάθε γωνία, τόσο καθηλωτική είναι στον δρόμο. Αν την οδηγήσεις, δεν την ξεχνάς!

Αν είστε σε θέση να επενδύσετε ένα σεβαστό ποσό στην αγορά ενός premium SUV, δείτε από κοντά την GLC Coupe. Σε σχέση με την GLC μπορεί να είναι λίγες χιλιάδες ευρώ ακριβότερη, όμως είναι πολύ πιο όμορφη και ενδιαφέρουσα οδηγικά. Και χωρίς να κάνετε μεγάλες υποχωρήσεις στον τομέα της πρακτικότητας. Είναι άμεσα διαθέσιμη και με τον 2,2 diesel, με 170 ή 204 ίππους.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.991cc
Ισχύς: 211 PS/5.500 rpm
Ροπή: 35,7 kgm/1.200-4.000 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 9 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 222 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 9,6 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 159 g/km
Βάρος: 1.785 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.732/1.890/1.602 mm
Χώρος αποσκευών: 491 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 294,15 ευρώ
Τιμή: 61.160 ευρώ

Mercedes-GLC-Coupe-test-drive-5

Δοκιμάζουμε την GLC Coupe με το 2.0 βενζίνης

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση