28 May, 2017
Home / Auto-Moto  / Έτσι γίνονται οι δοκιμές πραγματικής κατανάλωσης από Peugeot-Citroen

Έτσι γίνονται οι δοκιμές πραγματικής κατανάλωσης από Peugeot-Citroen

Τον περασμένο Ιούλιο ο Όμιλος PSA είχε ανακοινώσει τις καταναλώσεις για τριάντα μοντέλα των Peugeot-Citroen-DS υπό ρεαλιστικές συνθήκες στο δρόμο και όχι σε κάποιο εργαστήριο. Το επόμενο βήμα των Γάλλων που συνεργάζονται σε αυτό το project με δύο μη κυβερνητικές περιβαλλοντικές οργανώσεις (την Transport & Environment και την France Nature Environment) και τον οργανισμό πιστοποίησης Bureau Verita είναι η δημοσιοποίηση του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ


Οι Peugeot, Citroen, DS αλλά και η Opel είναι από τους πρώτους κατασκευαστές που δήλωσαν ότι εγκαταλείπουν τον τυποποιημένο κύκλο που ίσχυε έως σήμερα και ο οποίος παρουσίαζε σημαντικές αποκλίσεις από τις τιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες (κάτι που μπορείτε να διαπιστώσετε και στις δοκιμές νέων αυτοκινήτων από το NewsAuto.gr).

Το πρωτόκολλο μέτρησης κατανάλωσης στον… πραγματικό κόσμο καθορίζει τα μέσα (δηλαδή τον απαραίτητο εξοπλισμό) και τις μεθόδους (μέτρησης και επεξεργασίας) που θα πρέπει να εφαρμόζονται συστηματικά από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να υπολογίζεται ο μέσος όρος κατανάλωσης για έναν μέσο οδηγό.

Η διαδικασία χωρίζεται σε τρία κύρια βήματα: α) την επιλογή και τον έλεγχο του οχήματος, β) την οδήγηση και την πραγματοποίηση της μέτρησης και γ) την επεξεργασία των αποτελεσμάτων.

Οι μετρήσεις θα πρέπει να γίνονται από μη επαγγελματίες οδηγούς (ούτε προφανώς από τους «hypermiler», τους ειδικούς σε οικονομική οδήγηση) σε δημόσιους δρόμους, με κυκλοφορία και υπό νορμάλ συνθήκες (όχι δηλαδή στις 3 το πρωί). Θα πρέπει επίσης να λειτουργεί ο κλιματισμός, να υπάρχουν επιβάτες και αποσκευές.

Μέχρι τα τέλη του 2016 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα για επιπλέον 20 μοντέλα. Παράλληλα, οι τρεις μάρκες του PSA Group θα εσνωματώσουν στις ιστοσελίδες τους υπολογιστή πραγματικής κατανάλωσης, ανάλογα με το οδηγικό στιλ των πελατών και τις συνθήκες (πόλη, χώρα, χρήση στον αυτοκινητόδρομο, βάρος φόρτωσης κλπ). Το 2017 η ίδια διαδικασία θα επεκταθεί και στη μέτρηση οξειδίων του αζώτου.

Έτσι γίνονται οι δοκιμές πραγματικής κατανάλωσης από Peugeot-Citroen

loading...

Γραμματοσειρά
Αντίθεση